Hem > Allmänt i skolan > Jag har vaknat

Jag har vaknat

Det känns lite så, vi går mot försommar och ljuset har återvänt och allt känns så mycket roligare. Det bara är så att allt känns mycket lättare nu, sol och värme:-)

Nu känns det som om mitt skrivande ska kunna bli verklighet igen. Jag har mycket som rör sig i mitt huvud nu, tankar som givetvis rör IT i skolan på många olika sätt. Planer som surrar runt inför nästa termin, det är nu och några veckor framöver när det blir lite lugnare runt ikring mig som jag kan försöka få till tid att sortera och planera framåt.

Jag tycker egentligen inte om att prata om tid, det är det jag ogillar mest när man ska inspirera och locka till allt roligt som går att göra med IT, att jag ofta får höra att jag har inte tid. Kan nog vara bra för mig att få känna av det också, det ökar min förståelse för hur det kan vara. Men ger mig också möjlighet att tänka om och i nya banor för hur jag ska organisera mig.

Kategorier:Allmänt i skolan
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

