Hem > ASL > En bild säger mer än ord

En bild säger mer än ord

Jag är så mycket inne i vårt arbete med ASL, Att skriva sig till läsning nu att jag var tvungen att göra en bild i Wordle  När jag tittar på den så känner jag en stor glädje över allt som den här bilden innehåller. Jag får positiva vibbar, jag läser och ser möjligheter, möjligheter för våra elever att få en bra start på sin skolgång. Att de får lyckas och känna att deras arbeten duger och att alla kan läsa det de skriver. Jag ser att de får skriva, läsa, samspela, vara kreativa, att de får nyttja sina starka sidor och bygga på dem. Jag ser framtid.

Kategorier:ASL Taggar:,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

