Hem > ASL > Lättläst

Lättläst

 

På Unga Fakta finns nu en avdelning som kallas LättLäst, här samlas faktaämnen på ett mer lättförståelligt sätt. Med enklare och större texter och en hel del bilder. Faktat är informativt men i en förkortad version.

Kategorier:ASL
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: