Hem > Allmänt i skolan > BETT i resväskan

BETT i resväskan

Efter årets besök på BETT, är det mycket som rör sig i mina tankar. Det är så intensiva dagar, så många möten och så mycket som jag har tagit del av. Jag har fått tips, jag har fått nya idéer, jag har fått bekräftat det jag redan innan tyckte, och jag fick ett spel. Ett analogt spel i en stor kartong. Kvällen innan hemresan skulle väskan packas och hur jag än bar mig åt så fanns inte plats för det. Spelet plockades isär och fick resa till Sverige utan sitt embalage. Tillbaka på skolan gav jag det till en av femmorna, här går en flicka från England och tillsammans med några andra i klassen plockade de ihop spelet och startade.

Kommer att skriva mer om mina intryck av resan framöver.

Kategorier:Allmänt i skolan
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

