Hem > Digiskol > Det kom något emellan

Det kom något emellan

Jag hade stora förhoppningar och stora förväntningar på mitt deltagande i Digitala Skollyftet. Var verkligen på, ville och längtade. Men så kom det något emellan, en konferens. Den 18 och 19 februari genomförs konferensen MittLärande 2014 i Sundsvall. En konferens där jag är en av dem som är med och arbetar med denna. Det är fantastiskt roligt att vi nu får möjligheten att erbjuda ett stort utbud av föreläsningar för pedagoger i och omkring Sundsvall. Vi är grymt stolta och glada över alla fantastiska inspiratörer som kommer att berätta om sitt arbete i förskola och skola. Vi har föreläsare från många delar av landet och vi har också ett flertal egna lokala pedagoger som kommer och inspirerar.

Därför räckte inte min tid till Digitala Skollyftet. Jag var helt enkelt tvungen att prioritera, men var så säker jag kommer att ta tag i och lyssna, läsa, inspireras och dela när vi haft vår konferens. Och jag är säker på att då kommer jag att ha många nya erfarenheter.

Kategorier:Digiskol
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

